Technologie
en mensgerichte service
voor innovatieve dienstverlening

CED gelooft in mensgericht werken ondersteund door geavanceerde technologieën. Deze combinatie van mens en technologie vormt een katalysator voor operationele efficiëntie, kwaliteit en klanttevredenheid. Die combinatie ligt daarom aan de basis van onze van onze services, platformen en applicaties. Het is onze ambitie om hiermee baanbrekend innovatief te zijn in de sector en ook úw dienstverlening te optimaliseren.

Technologie als katalysator voor excellentie en klanttevredenheid

Het verzekeringslandschap verandert snel. Technologie kan een belangrijke rol spelen bij het herdefiniëren van de dienstverlening aan klanten. Met gebruik van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie, data-analyse en digitale platforms kunnen we processen stroomlijnen, versnellen en de communicatie verbeteren. Het belangrijkste is dat hierdoor ruimte en tijd ontstaat om ons te concentreren op waar het werkelijk om gaat: het vervullen van uw behoeften en die van uw klanten.

Al onze (digitale) services zijn hierop geënt. Menselijke inzichten en vaardigheden ondersteunen met technologische vernieuwingen, met als resultaat: efficiëntie, excellentie en klanttevredenheid. Daarom investeert CED jaarlijks een vast percentage van haar omzet in de ontwikkeling van innovatieve oplossingen: van een gestroomlijnd schadebehandelingsproces tot data-gestuurde risicobeoordelingen en van slimme selfservice-producten tot producten die bijdragen aan een duurzame ontwikkeling.

Ontdek onze innovatieve en digitale services

Onze service-oplossingen

Datagedreven taxaties en Inspecties

De taxateurs en inspecteurs van CED staan garant voor een data-gedreven, objectieve en nauwkeurige waarde- en risicobepaling.

Reparatieplatform

Het innovatieve Reparatieplatform van CED faciliteert voor vastgoedbeheerders het geautomatiseerd afhandelen van reparatie- en onderhoudsverzoeken.

Instant expertise

Via een beveiligde techniek kunnen uw klanten via hun mobiel snel en direct schakelen met een expert om hun schade te laten beoordelen en vaststellen (‘op afstand live’).

Onze digitale oplossingen

CED Connect

Via dit uniek schadebehandelingsplatform kunnen volume-schades geautomatiseerd worden afgehandeld, vaak zonder tussenkomst van een schadebehandelaar.

MobileClientPortal

U kunt uw opdrachten via ons CED-portaal aanleveren en volgen. Zo weet u altijd de status van uw opdracht

FLEXSys

Ons eigen schade-calculatiesysteem voor het begroten van voertuigschades. Hiermee kunnen schadebehandelaren bovendien snel bepalen welk type expertise in die situatie het beste is.  

Self service-portal

Uw klanten kunnen zelf 24/7 een fysieke afspraak inplannen met een van onze experts. Hierbij worden ook ‘groene afspraken’ aangeboden, die zo min mogelijk CO2-uitstoot veroorzaken doordat expert-bezoeken slim gecombineerd worden (binnen eenzelfde postcodegebied bijvoorbeeld).

Easysinistre

Een gebruiksvriendelijke applicatie waarmee schadebehandelaren direct en eenvoudig kunnen berekenen wat het schadeherstel kost.

OuiScan

Een digitale oplossing waarmee experts efficiënt op afstand kunnen beoordelen of een schade is veroorzaakt door extreme droogte.