Klanttevredenheid
significant verhogen
met (duurzaam) schadeherstel
Voor Property-schades is herstel in natura of duurzaam schadeherstel de schaderegeling van nú en van de toekomst. Klanten willen ontzorgd worden in hun drukke bestaan, juist ook in onvoorziene omstandigheden als schade. CED heeft als full-service schademanagementbedrijf decennialang ervaring met (duurzaam) schadeherstel en beschikt over een uniek landelijk herstelnetwerk. Wij kunnen u én uw klanten ontzorgen met gemak, snelheid en hoge kwaliteit. Zo behouden we wat van waarde is en dragen we bij aan een hogere klanttevredenheid.
Maatschappij vraagt om (duurzaam) herstel in natura
Bij herstel in natura ontvangt de klant na een schademelding geen financiële vergoeding, maar komt in uw opdracht een herstelbedrijf de schade te herstellen. Dit sluit aan bij de ontwikkelingen en behoeften in de markt: uw klanten willen in hun drukke bestaan ontzorgd worden. Door de huidige krapte in de (bouw)markt lukt het ze niet om zelf een goed en betaalbaar herstelbedrijf te vinden. Met als risico: gevolgschades door oplossingen van mindere kwaliteit of oplopende kosten. Herstel in natura beantwoordt ook aan de wens van consumenten om te willen bijdragen aan een duurzamere samenleving.
Speel eenvoudig in op deze ontwikkelingen door het proces van (duurzaam) herstel in natura uit te besteden aan CED Repair!
CED Repair zet kennis en ervaring in voor duurzaamheid
Met ons (duurzame) schadeherstel draagt u aantoonbaar bij aan een hogere klanttevredenheid: het ontzorgt, geeft minder overlast, is snel en van hoge kwaliteit. En het bevordert een duurzamere samenleving!
De 5 voordelen van (duurzaam) schadeherstel door CED Repair
Wilt u weten hoe CED verder kan bijdragen aan uw ESG-ambities?
Ook voor voertuigschades hebben we oplossingen voor (duurzaam) schadeherstel.
CED Repair helpt organisatiedoelen optimaliseren
Ons proces van (duurzaam) schadeherstel is efficiënt, helder en transparant: van schademelding, opname en herstel, tot rapportage, nazorg en kwaliteitscontrole. Ook deelprocessen of maatwerkoplossingen zijn mogelijk. Via een 24/7 meldkamer kunnen schades worden gemeld als het herstel niet tot de volgende dag kan wachten. Via gebruiksvriendelijke applicaties hebben u, uw klanten, herstelbedrijven en CED Repair real time inzicht in de (voortgang van de) schadedossiers. En met tijdige rapportages over de CO2-footprint van het schadeherstel dragen we bij aan uw ESG-ambities. Centraal in dit proces staat ons netwerk van meer dan 75 hoogwaardige herstelbedrijven door het hele land, met uiteenlopende specialismen. Dankzij een efficiënt intakeproces staat binnen twee uur na een melding het juiste herstelbedrijf bij uw klant voor de deur. Door voortdurende monitoring van hun klantgerichtheid, kwaliteit, verduurzaming en innovatie zorgen wij dat ze waarde blijven toevoegen.
Met CED Repair als ketenregisseur voor (duurzaam) schadeherstel kunt u niet alleen klantverwachtingen overtreffen, maar ook uw organisatiedoelen optimaliseren.