Uw succesvolle
full service partner
voor schademanagement

CED Group is een toonaangevende Europese marktleider in schademanagement-oplossingen voor de hele schadeketen. We leveren onze diensten klantgericht, met empathische medewerkers, ondersteund door intelligente technologieën, en oprecht betrokken bij de mensen om wie het gaat. 

Profiel van een marktleider

Opgericht in 1971 door enkele Nederlandse verzekeraars is CED een van oorsprong Nederlands bedrijf. Door een zorgvuldige build & buy-strategie zijn we uitgegroeide tot Europees marktleider. Met een breed scala aan diensten en oplossingen zijn we actief in Nederland, België, Frankrijk en Spanje. Daarnaast hebben we in nog eens 8 landen kantoren voor onze Cross Border Claims-activiteiten. 

We leveren diensten en oplossingen voor alle sectoren van de schademarkt (property, mobility en letselschades/vitality). En voor alle fasen in de schadeketen: van preventie en noodhulp tot claim afhandeling, expertise, herstel en regres. We doen dit bovendien zo duurzaam mogelijk. In de Nederlandse markt zijn wij hiervoor herkenbaar aanwezig met de labels CED; SOS International voor 24/7-hulpverlening; EMN voor complexe, impactvolle schades; en Veduma met onder andere Medisch Advies.

Met de opgebouwde competenties en ervaring in noodhulpverlening en crisismanagement, bieden we overheden en organisaties ook (structureel) capaciteitsmanagement en ondersteuning bij calamiteiten.

Voor een ongeëvenaarde claimervaring

In onze bedrijfsfilosofie staan drie waarden centraal: klantgericht, betrokken en innovatief. Onze groeistrategie staat in dienst van deze waarden. Het verschaft ons een brede basis om overal dezelfde hoogwaardige diensten te kunnen leveren, om te kunnen investeren in innovaties en deze snel en breed voor de markt beschikbaar te maken.

Klantgericht

Wij zijn opgericht door onze klanten om samen schademanagement te professionaliseren. Klantgerichtheid zit dus in ons DNA. Wij denken als onze klanten en zijn gericht op operationele efficiëntie, kostenbeheersing, innovatie en klanttevredenheid. We snappen dat de wereld en de markt snel veranderen. Wij helpen onze klanten hier ‘agile’ op in te spelen door structureel en strategisch aan deze vier aspecten te werken.

Betrokken

Wij zijn oprecht betrokken bij mensen, uw klanten. Bij hun verhaal en bij hun toekomst. Onze empathische en competente medewerkers streven naar de ultieme klanttevredenheid, ondersteund door intelligente technologieën. We evalueren en verbeteren onszelf voortdurend, mede op basis van de feedback van uw klanten. En we werken zo duurzaam mogelijk, met minimale milieu-impact en maximale maatschappelijke impact; voor het welzijn van huidige én toekomstige generaties.

Innovatief

Als Europees marktleider voelen we de verantwoordelijkheid om de ontwikkelingen in de markt en de sector mede vorm te geven. We hebben de ambitie hierin voorop te lopen en zullen waar het kan innovaties initiëren en stimuleren. Met geavanceerde oplossingen verbeteren we bijvoorbeeld de snelheid en flexibiliteit van onze eigen dienstverlening. Zodat onze opdrachtgevers altijd kunnen profiteren van het beste en nieuwste dat er is op het gebied van schademanagement.

Bedrijfsgegevens