Met kennis, capaciteit
en technologie garanderen we
een efficiënt schadebehandelingsproces

Als gedupeerden een schadeclaim indienen, verwachten ze een vlotte en adequate service. Dat is het moment waarop u van betekenis en van waarde kunt zijn. Als u de schadebehandeling uitbesteedt aan CED, zorgen wij voor een snel, transparant en duidelijk proces. Digitaal als het kan en persoonlijk als dit nodig is. Zo dragen we bij aan de klanttevredenheid van uw klanten.

Schadebehandeling van A tot Z

Dankzij onze kennis, capaciteit en technologie kunnen we u op uiteenlopende manieren ontzorgen in het schadebehandelingsproces. Dit gaat om alle soorten schades in de domeinen Mobility, Property en Vitality. U kunt ervoor kiezen het proces van end-to-end uit te besteden, of alleen een deel van het proces Voor nationale (National Claims en Claims Services) en internationale claims  (Cross Border Claims) maken wij gebruik van onze innovatieve, digitale platforms zodat wij u efficiëntie, transparantie en een gestroomlijnd procesbieden; als u wilt inclusief slimme koppelingen met andere diensten van CED, zoals expertise, Herstel in natura of Fraudeonderzoek. Een koppeling aan uw back-office systeem behoort tot de mogelijkheden en zorgt voor nog meer efficiëntie. Liever de oplossing dicht bij huis houden? Dan kunt u de schadebehandeling ‘in house’ laten doen door onze goed opgeleide Interim Professionals.

Voordelen van schadebehandeling door CED

Hoge klanttevredenheid door snelle duidelijkheid en tijdige communicatie

Kostenefficiëntie door slimme technologie en diensten als Claims Services

 

Maatwerkoplossingen, van administratieve ondersteuning tot volledige proces

Flexibel en opschaalbaar

Direct beschikbare, relevante managementinformatie

 

National Claims en CED Connect bieden kostenefficiëntie en klanttevredenheid

U kunt grote volumes schades laten afhandelen door de schadebehandelaren van National Claims. Centraal in dit schadebehandelingsproces staat CED Connect. Dit is een innovatief digitaal platform voor schademanagement.

Centraal in ons schadebehandelingsproces staat CED Connect. Dit is een innovatief digitaal platform voor schademanagement. Hiermee verlopen veel schadehandelingen automatisch, . Dankzij CED Connect worden foutrisico’s gereduceerd en doorlooptijden gehalveerd. Het leidt bovendien tot een kostenbesparing van wel 40% en een significante stijging van de klanttevredenheid.

Met CED Connect kunnen onze schadebehandelaren of die van uw organisatie tijd en aandacht besteden aan zaken die er echt toe doen en kunt u waarde creëren voor zowel uw organisatie als uw klanten.

Meer weten over alle voordelen van ons slimme platform CED Connect, ook indien u CED Connect binnen uw schadeafdeling wil implementeren?

Regres: kosten beheersen waar het kan

Als full serviceprovider hebben we regres volledig geïntegreerd in ons schademanagementproces. Automatisch onderzoeken we of gemaakte kosten kunnen worden verhaald op de aansprakelijke partij. Ook in het geval van schade (aan voertuigen) in het buitenland. We signaleren niet alleen de mogelijkheden, maar zorgen ook dat kosten daadwerkelijk worden verhaald en uitbetaald. Zo helpen we u de schadelast te beperken.