Instant Expertise
voor excellente klantbeleving:
digitaal én duurzaam
Instant Expertise is de unieke, eigentijdse vorm van schade-expertise van CED, speciaal ontworpen voor een excellente klantbeleving. Met Instant Expertise kunnen uw klanten namelijk hun schade direct – zonder afspraak – via een beveiligd videogesprek door een van onze experts laten beoordelen. Snel, persoonlijk én duurzaam.
Instant Expertise geeft uw klanten de regie
Instant Expertise is een vorm van schade-expertise waarbij uw klant een schade zonder afspraak via een video-verbinding door een van onze experts kan laten beoordelen. Na uw schademelding sturen we uw klanten een sms met een beveiligde video-link. Zij kiezen vervolgens zelf op welk moment ze willen videobellen met een van onze experts. Tijdens het gesprek beoordeelt de expert via de video-verbinding de schade en brengt direct rapport uit aan uw schadebehandelaar. In veel gevallen kan binnen een dag de schade beoordeeld en het schadebedrag uitgekeerd zijn.
Instant Expertise is bij uitstek geschikt voor particuliere Propertyschades met een schadebedrag tot 10.000 euro. Samen met u bepalen we vooraf welke dossiers in aanmerking komen voor Instant Expertise, zodat door een zorgvuldige triage de kwaliteit van de expertise is gegarandeerd. Instant Expertise is snel, persoonlijk, milieuvriendelijk en klantgericht. De regie ligt in handen van uw klanten: zij bepalen het contactmoment en of ze een ‘digitaal bezoek’ van een expert willen
Weten hoe Instant Expertise precies werkt?
De voordelen van Instant Expertise in een notendop
Bij uitstek geschikt voor schadeclaims met een gemiddelde complexiteit, die anders nog een bezoek op locatie vereisen.
Zorgvuldige screening van de dossiers om uw klanten de beste oplossing te bieden en transparant inzicht in NPS en CES.