Cross Border Claims
neemt u complexe internationale schadeprocessen
uit handen
Schadeclaims waarbij twee of meer nationaliteiten zijn betrokken, zijn uiterst complex vanwege de verschillen in nationale wet- en regelgeving en de unieke aanpak per land. Wij nemen u deze ingewikkelde schadebehandelingsprocessen uit handen. Met grote juridische deskundigheid, lokale betrokkenheid, internationale samenwerking, en geavanceerde digitale ondersteuning.
Voor Groene Kaart, 4e richtlijn
motorrijtuigenverzekering, en letsel
CED Cross Border Claims is uw betrouwbare businesspartner voor het efficiënt afhandelen van dossiers in ‘Groene Kaart’-landen. Van voertuigkeuringen tot schadeafhandeling, van third party- tot aansprakelijkheidszaken. Daarnaast hebben we jarenlange ervaring met internationale letselschadeclaims die zo mogelijk nog complexer zijn. Hier maakt – naast kennis en professionaliteit – vertrouwen het verschil. Samen met opdrachtgevers zorgen we dat snel de goede beslissingen genomen kunnen worden.
Met kennis en aandacht bijdragen aan optimale klanttevredenheid
CED Cross Border Claims levert efficiënt internationaal schademanagement dankzij een sterke internationale organisatie. Met onze kantoren zijn we fysiek en persoonlijk aanwezig in 12 Europese landen en werken we samen met nog eens 28 internationale partners. Onze schadebehandelaren kennen de lokale omstandigheden, hebben een gedegen juridische achtergrond en schakelen gemakkelijk tussen verschillende talen en nationaliteiten. Regres en fraudesignalering vormen een geïntegreerd onderdeel van het proces. Ook andere CED-onderdelen voor bijvoorbeeld expertise kunnen snel en eenvoudig bij het proces betrokken worden.
Betrouwbaar, consistent, transparant
CED Cross Border Claims werkt met een uniek meertalig, digitaal platform. Dit maakt het samenwerken aan internationale dossiers vanuit verschillende landen eenvoudig en efficiënt. Het garandeert een betrouwbare en consistente afwikkeling van de schadeclaims. Transparant bovendien, want u kunt op elk gewenst moment de status van uw dossiers volgen via Claims Insight.
Wij leveren ook gerichte management rapportages, desgewenst toegelicht door onze specialisten. De communicatie kan in meerdere talen, rechtstreeks met de betreffende landen of via één aanspreekpunt. Zo kunt u erop vertrouwen en bouwen dat wij uw schades in uw belang goed, efficiënt en volledig transparant afwikkelen.